espazo indómito

...aquí nada é froito da casualidade, senón da premeditación... da premeditación sen límites de tolemia, de creatividade, de espontaneidade... premeditado = intencionado... boa viaxe polo espazo indómito... benvido a unha viaxe a ningures...

12/21/2005

Fetiche

Citando ao Izaguirre, nese libro que me agasallaron no meu aniversario, direi que está considerado fetiche aquel ídolo ou obxecto de culto ao que se lle atribúe un poder máxico. Todo é susceptible de converterse en fetiche; un bico, un cheiro, un recordo. Estou a comprobar que na miña vida hai máis dos que pensaba. Dende hai tempo, as luces de Compostela alumean máis, as pedras móvense baixo os meus pés para facilitarme o camiño e teño enrugas máis fondas nas comisuras dos beizos por sorrir (benvidas sexan todos eses surcos se veñen de tal xeito). Hai persoas que fan que as cousas flúan doadamente, que a vida pase sen penas e que as ledicias se vivan máis intensamente se cabe.
Hoxe soñei que podía, e despertei ao carón dun novo fetiche, e hoxe, unha vez máis, puiden.