espazo indómito

...aquí nada é froito da casualidade, senón da premeditación... da premeditación sen límites de tolemia, de creatividade, de espontaneidade... premeditado = intencionado... boa viaxe polo espazo indómito... benvido a unha viaxe a ningures...

1/02/2006

Proposito de enmenda


A miña querida Lola cantábao berrando a todo pulmón naquela montaña "teño as miñas feblezas, teño as miñas forzas e tamén as miñas fealdades, pero alguén quérese tal e como é?". Son quen de recoñecer todos os meus defectos mais cústame ver as cousas boas, afortunadamente son os demais os que mas fan ver ós poucos e me manteñen a flote. Nestas datas a ringleira de propósitos para o 2006 desfila ante miña atenta ollada... unha listaxe imaxinaria con mala caligrafía, chea de tachóns e rectificacións... unha listaxe que despedaza á miña persoa e tenta convertila nalgo utópico que se adapte ao que os demais demandan de min... unha listaxe que quedará neso, en propósitos... un exame de conciencia cunha penitencia volátil, porque non podemos mudar nunha noite agás de traxe.
Somentes cabe esperar que veña ben e me abandone este dor de gorxa que me quedou da troula. Ventureiro 2006.